Femeia, cea mai draga fiinta din viata noastra

O sa ma alatur propunerii venite de la floraria online Interflora Romania care livreaza si flori la domiciliu si va voi povesti de ce sarbatoresc in fiecare zi aceste fiinte dragi noua, femeile.

Femeia este cea mai importanta fiinta din viata fiecarui barbat. Este prima pe care o zaresti, prima pe care o saruti, cea care iti daruieste copii si prima care este acolo pentru a te ajuta. Ea simte cel mai bine ce ai.

De aceea, trebuie sa o sarbatorim, pretuim, iubim si apreciem in fiecare zi, nu doar pe 8 Martie.

28699169_1915598375136645_3274615103349138558_o

In formarea mea ca om, femeia a avut un rol fundamental. Voi incerca sa scriu bazandu-mi afirmatiile pe ceva concret.

Toti avem o legatura speciala cu mama deoarece ea ne-a dat viata, ea ne-a crescut si tot ea este acolo cu o vorba buna.

De mic am avut o realatie speciala si apropiata cu mama mea. Ea mi-a cultivat pasiunea pe care eu o am astazi si la care tin foarte mult, geografia. Mi-a cumparat primul glob pamantesc, m-a ascultat in momentul in care faceam pregatire pentru olimpiada. Era important pentru mine sa fie acolo langa mine. Chiar si ea a invatat geografie ascultandu-ma cum razolvam cerintele problemelor. In momentul in care am plecat din orasul natal la Bucuresti, ma suna si dorea sa auda doar ca sunt bine. Aceste lucruri trebuie pretuite, nu iluziile vandute de altii. In momentul in care am trecut prin greutati, mama a fost langa mine si m-a incurajat. Ma minunez cum de reuseste sa aiba atata putere sa ma sprijine pe mine si sa mai aiba grija de ea si de ceilalti din familie. Asa ca, as vrea sa ii spun ceva pe aceasta cale: „iti multumesc, mama, pentru ca imi esti alaturi in fiecare zi!”

Astazi, mai am alaturi de mine o persoana deosebita, prietena mea. Este cea care merge cu mine in calatorii, care imi accepta defectele si care ma face sa simt ca traiesc. Impreuna am cutreierat lumea in lung si in lat. In momentul in care am dat de greu, ea m-a sprijinit, mi-a ascultat supararile si m-a facut sa trec mult mai repede peste dificultati. Chiar acest blog i se datoreaza si ei. Este un suport sufletesc si moral incredibil pentru mine. Si pentru ea am un mesaj: „Iti multumesc pentru toate clipele petrecute si vreau sa iti spun ca vreau sa mergem impreuna pe toate continentele!”

Pot spune ca aceste doua fiinte din viata mea, care conteaza enorm pentru mine, imi vindeca sufletul. De asemenea, cand e motiv de bucurie, ele doua stiu sa se sarbatoreasca alaturi de mine. Este important sa ai cu cine impartasi reusitele si bucuriile.

Daca izbutesti sa oferi femeii respect, iubire, incredere si mangaiere, ea iti va oferi de 2 ori mai mult. Din cand in cand, un simplu „multumesc” va conta mai mult pentru ea decat un cadou super scump sau o excursie la 5 stele in Dubai.

Deci, ma consider un om norocos deoarece am alaturi persoane deosebite. Aceste persoane sunt adevaratele comori din viata noastra. Alaturi de ele chiar poti muta muntii din loc.

Femeia iubeste florile, asa ca, acest mic gest de a ii oferi un buchet, din cand in cand, nu strica. Fie ca i le oferi tu, fie ca faci o comanda de flori la Interflora Romania, firma de livrari flori, ea stie ca sunt de la tine si va aprecia micul tau gest.

Dăruieste emotii unice trimitand flori online femeilor din viata ta!

28783557_1915601558469660_593365155479386965_n.jpg

Sper ca v-a placut povestea mea si va multumesc pentru ca ati citit acest articol scris pentru #Spring SuperBlog 2018.

Lasă un comentariu