Cum am reusit sa schimb avionul in Pattaya, desi am avut escala de numai 30 de minute, iar pentru zborul al 2-lea spre Phuket am cumparat bilet chiar din aeroport?

Escala, acel moment in care schimbi avioanele si alergi disperat prin aeroport ca sa prinzi alt zbor, mai ales daca ai timp limitat intre curse. In continuare o sa va povestesc o situatie as zice incredibila. Aveam escala de 30 de minute, apoi trebuia sa ies din aeroport si sa intru iara, sa imi iau bilet pentru cel de-al doilea zbor si sa il si prind. Cum am ajuns in aceasta situatie? Ei bine, veti afla daca veti citi articolul.

Ma aflam alaturi de prietenii mei in orasul Chiang Mai din nordul Thailandei. Era seara si ne faceam planul pentru ziua urmatoare. Trebuia sa luam zbor din Chiang Mai in Pattaya, iar de acolo un altul la vreo 5 ore spre Phuket. Biletele de avion erau deja cumparate pentru aceste curse. Apoi, din Phuket urma sa luam taxiul pana la port pentru a prinde feribotul care sa ne duca in insulele Phi Phi. Numai ca noi ajungeam seara in Phuket, iar la ora aceea nu mai erau feriboturi spre insule. Cazarea era deja luata in insulele Phi Phi. Am sunat sa inchiriem o barca rapida pana in Phi Phi, dar fiind noapte, nimeni nu ne transporta. Aveam o singura varianta, foarte riscanta. Sa luam primul avion Chiang Mai-Pattaya, sa renuntam la cel de-al doilea zbor Pattaya-Phuket in care asteptam 5 ore si sa incercam printr-o minune sa prindem o alta cursa Pattaya-Phuket care pleca la jumatate de ora dupa ce noi aterizam. Am zis sa ne incercam norocul.

A ramas sa cumparam bilete atunci cand ajungem in aeroportul Pattaya in cazul in care exista posibilitatea de a prinde avionul, altfel urma sa il luam pe cel pentru care deja am facut rezervare. Desi ati zice ca e scump sa cumperi bilet cu 30 de minute inainte, aparent erau foarte ieftine, undeva la 50 de euro. Acest lucru l-am intalnit pana acum doar in zona Asiei de SE.

Se face dimineata si ne indreptam spre aeroport cu un taxi. Ne urcam in avionul Air Asia care a plecat din Chiang Mai la Phuket. Totul a fost ok , cursa fiind de aproximativ o ora. La iesire din avion salutam echipajul si ne grabim sa prindem celalalt zbor. Am ajuns la terminal dupa mai putin de 5 minute si ne-am dus glont la un birou de bilete de avion al aceleiasi companii, Air Asia. Domnisoara de la ghiseu a fost foarte de treaba si ne-a ajutat. Ne-a facut si check-in-ul. Toata operatiunea cu biletele a durat 15 minute. Ea a anuntat ca mai sunt 5 rataciti care trebuie sa prinda zborul spre Phuket. Dupa ce am terminat cu biletele, ne-am dus la airport security, am verificat bagajele rapid multumita angajatilor de acolo, iar la poarta de imbarcare am fost asteptati de un sofer al aeroportului care ne-a dus cu o dubita la aeronava. Toata lumea ne-a zambit, ne-a ajutat si cred ca a contat foarte mult faptul ca domnisoara de la Air Asia a anuntat ca mai sunt 5 oameni care trebuie sa prinda zborul. Urcand in avion, suntem intampinati de acelasi echipaj care a fost pe cursa noastra precedenta, cea de la Chiang Mai la Pattaya. Ne-am dat seama ca ne aflam in aceeasi aeronava. Ni s-a parut incredibil. Am fi putut sta efectiv in avion daca procedurile o permiteau. Decolam din Pattaya spre Phuket. Iata ca in 30 de minute am avut timp sa prindem al 2-lea zbor. Asa am reusit sa prindem feribotul spre Phi Phi. N-a mai contat ca am pierdut banii pe biletele deja cumparate. Important e ca am ajuns cand trebuia si ca am ramas cu o amintire de nepretuit.

In alt articol puteti citi cum era sa pierd zborul de intoarcere din Thailanda spre casa. Textul poate fi accesat aici.

Concluzia e ca minunile exista, thailandezii sunt saritori, iar Air Asia ne-a ajutat atunci cand am avut mare nevoie. Le transmit prin acest articol thailandezilior un mare ขอบคุณ, adica multumesc, pentru ca ne-au ajutat.

Pana la urmatoarele povesti, nu uitati:

Calatoria este probabil cea mai frumoasa poveste! Traieste-o!

Lasă un comentariu